به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی به همراه سیدمحمد حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از شهرداران استان گلستان در نشستی تخصصی با عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، مسائل و برنامههای حوزه بازآفرینی شهری استان را مورد بررسی قرار دادند.
این نشست با هدف بررسی مسائل و چالشهای حوزه بازآفرینی شهری، تسریع در اجرای پروژههای عمرانی و خدماتی، بهرهگیری از ظرفیتهای ملی و تقویت هماهنگی میان شهرداریها و شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.
در این جلسه، شهرداران استان مسائل، نیازها و برنامههای خود در حوزه بازآفرینی شهری را مطرح کردند و راهکارهای اجرایی برای رفع موانع، جذب حمایتهای ملی و تسریع در روند اجرای پروژهها مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین موضوعاتی از جمله توسعه زیرساختهای شهری، تخصیص قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و استفاده از ظرفیتهای قانونی و حمایتی شرکت بازآفرینی شهری ایران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان، بر تداوم همکاری و تعامل میان شهرداریها، ادارهکل راه و شهرسازی گلستان و شرکت بازآفرینی شهری ایران برای پیشبرد پروژههای بازآفرینی و توسعه متوازن تأکید شد.